FBSA årsmøde og generalforsamling 2020

FBSA årsmøde og generalforsamling 2020:
Hvordan omsætter vi verdensmålene til handling i bygge- og anlægsbranchen?

Kom med til årsmøde den 29. april, hvor vi gør status på vores arbejde i det forgangne år og præsenterer de mange spændende initiativer, som vi vil arbejde videre med i 2020.

På dagen kan du bl.a. møde:

FBSA arbejdsgruppen for verdensmål
Arbejdsgruppen blev nedsat i efteråret 2019 og består af repræsentanter på tværs af værdikæden i byggeriet. Hør deres første konkrete bud på, hvordan vi omsætter verdensmålene til handling i byggeriet inden for følgende tre områder:

• De sociale mål - med fokus på mennesker og arbejdsforhold
  • De grønne mål - med fokus på miljø og klima
  • Mål 17 - med fokus på partnerskaber og samarbejde i byggeriet

FBSA Unge Advisory Board
Vi glæder os også meget til at præsentere jer for vores Unge Advisory Board, som vi har nedsat med det formål at udfordre vanetænkningen i vores bestyrelse og i branchen. De vil komme med deres første bud på, hvordan de unges stemme i højere grad kan blive hørt og fortælle om deres forventninger til en mere bæredygtig byggebranche - både som kommende medarbejdere og forbrugere.

Læs mere om vores Unge Advisory Board her

Vi glæder os til at se så mange medlemmer som muligt, så vi i fællesskab kan være med til styrke FBSAs fremadrettede arbejde for en socialt ansvarlig og bæredygtig byggebranche.

Dagsorden og øvrige baggrundsmateriale til generalforsamlingen udsendes pr. mail til alle medlemmer tre uger forinden.

Bemærk at dagen er forbeholdt FBSA-medlemmer.

Oplysninger

Tid 29. April 2020, kl.12:00-17:00 Sted Bygningskulturens Hus