FBSA årsmøde og generalforsamling 2020

FBSA årsmøde og generalforsamling 2020:
Verdensmålenes rolle i bygge- og anlægsbranchen

Kom med til generalforsamling og årsmøde den 2. september og få inspiration til, hvordan du omsætter verdensmålene til handling og hør, hvad de unge forventer af fremtidens bygge- og anlægsbranche. Vi glæder os til at se så mange medlemmer som muligt, så vi i fællesskab kan være med til styrke FBSAs fremadrettede arbejde for en socialt ansvarlig og bæredygtig byggebranche.

Kl. 13.00-14.00 Generalforsamling
På generalforsamlingen gør vi status på vores arbejde i det forgangne år og præsenterer et revideret Charter for samfundsansvar, der også inkorporerer verdensmålene. Herudover fortæller vi om de mange spændende initiativer, som vi vil arbejde videre med i 2020.

Kl. 14.00 Årsmøde
På årsmødet lancerer vi første version af vores Roadmap for verdensmål, og så kan I møde vores Unge Advisory Board.

14.30 Lancering af Roadmap for verdensmål
FBSA arbejdsgruppen for verdensmål blev nedsat i efteråret 2019 og består af medlemsvirksomheder, der dækker hele værdikæden i byggeriet. Gruppen har udviklet en Roadmap, som giver konkrete bud på, hvordan vi omsætter verdensmålene til handling i alle faser af byggeriet inden for følgende tre områder:

• De sociale mål - med fokus på mennesker og arbejdsforhold
  • De grønne mål - med fokus på miljø og klima
  • Mål 17 - med fokus på partnerskaber og samarbejde i byggeriet

15.30 Mød FBSA Unge Advisory Board
Vi glæder os meget til at præsentere jer for vores Unge Advisory Board, som vi har nedsat med det formål at udfordre vanetænkningen i vores bestyrelse og i branchen. De vil komme med deres første bud på, hvordan de unges stemme i højere grad kan blive hørt og fortælle om deres forventninger til en mere bæredygtig byggebranche - både som kommende medarbejdere og forbrugere.

Læs mere om vores Unge Advisory Board her

16.30 Vi runder dagen af med vin og netværk

Dagsorden og øvrige baggrundsmateriale til generalforsamlingen udsendes pr. mail til alle medlemmer tre uger forinden.

Bemærk at generalforsamlingen er forbeholdt FBSA-medlemmer - hvert medlem har dog mulighed for at invitere en gæst med til årsmødet.

Oplysninger

Tid 02. September 2020, kl.13:00-17:00 Sted BLOX