Årsmøde og generalforsamling 2021

På årets generalforsamling og årsmøde tager vi skridtet videre som forening i forhold til at sikre høje standarder for bæredygtighed i den danske ejendoms-, bygge- og anlægsbranche. Kom med når vi præsenterer en række nye tiltag, vi har arbejdet med i årets løb, så som diversitet i byggebranchen, Roadmap for Verdensmål og vores Charter for Samfundsansvar version 2021.

Et år i coronaens tegn er gået, men det har ikke holdt os tilbage i forhold til at udvikle socialt bæredytige initiativer og fremme grønne løsninger i byggeriet.

Det seneste år har vi bl.a. videreudviklet på Roadmap for Verdensmål, hvis første version blev præsenteret på foreningens årsmøde og generalforsamling 2020. Den skal fungere som et dialogredskab til at implementere verdensmålene i en konkret dansk byggekontekst.

På dagen deltager vores Unge Advisory Board også, der bl. a. vil sætte fokus på, hvordan vi sætter handling bag den grønne dagsorden, og sidst men ikke mindst, skal vi fejre lanceringen af vores rapport om diversitet i byggeriet, som giver et indblik i, hvordan det er at være kvinde i en mandsdomineret branche.

Vi glæder os til at se så mange medlemmer som muligt, så vi i fællesskab kan være med til styrke FBSA's fremadrettede arbejde for en socialt ansvarlig og bæredygtig byggebranche.

Det sker d. 2. september 2021 fra kl. 13.00-17.00 i København

Nærmere program følger.